Johannesburg - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van berty en gerard oostendorp - WaarBenJij.nu Johannesburg - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van berty en gerard oostendorp - WaarBenJij.nu

Johannesburg

Door: Berty

Blijf op de hoogte en volg berty en gerard

22 Oktober 2013 | Zuid-Afrika, Johannesburg

Gisteren kwamenwe na 'n voorspoedige vlucht om 11 uur pm aan inons hotel. We hebben 'n mooie kamer, wel vannacht last gehad van vliegtuiglawaai. Vandaag hebbeb we 'n prachtige dag gehad. Eerst met vjer andere Nederlanders en auto met chauffeur naar Soweto gegaan. Hier hadden Gerard en ik mountainbike tour met begeleidng door Soweto. Zo konden we op 'n prima manier de sfeer van S. proeven. Na de lunch zijn we met elkaar naar 't Apartheidsmuseum geweest. dat was heel indrukwekkend. 't Verkeer in Jo'burg is erg druk. Dus we vinden het best spannend morgen met onze huurauto verder te reizen. Maar nu gaan we eerst lekker eten in 't hotel en vroeg naar bed.

Groetjes, Gerard en Berty

• 22 Oktober 2013 - 20:01

Maaike:

Klinkt cool zeg, op de mountainbike een stad door crossen! Was het museum indrukwekkend? Wie weet krijgen we hier ooit ook zo'n museum: de VN wil dat we het Sinterklaasfeest afschaffen, rare snuiters!

Xx

• 23 Oktober 2013 - 19:15

Berty En Gerard (via Maaike):

Wegens inlogproblemen op de site, hierbij het tweede reisverslag op deze manier:

Nadat de auto erg laatwas afgeleverd lange reis naar Tzaneen, waar we in een luxe guesthouse zitten. Kamer met zitje en open haard. Schitterende tuin en lekker diner straks. Foto's sturen we later wel.

Liefs, Berty en Gerard.

• 23 Oktober 2013 - 21:23

Verver:

Hoi Bertie en Gerard

Ziet er erg benijdenswaardig uit. Leuk, dat jullie zulke bijzondere dingen meemaken.
    Heb je nog iets van een cultuurshock of jetlag of heb je daar in Zuid Afrika geen last van.
    Geniet maar lekker en rijdt voorzichtig!
    Groetjes, Em.

• 25 Oktober 2013 - 10:36