Stellenbosch - Reisverslag uit Stellenbosch, Zuid-Afrika van berty en gerard oostendorp - WaarBenJij.nu Stellenbosch - Reisverslag uit Stellenbosch, Zuid-Afrika van berty en gerard oostendorp - WaarBenJij.nu

Door: Berty

Blijf op de hoogte en volg berty en gerard

16 November 2013 | Zuid-Afrika, Stellenbosch

16-11: zit naar de intocht van Sinterklaas in Groningen op BVN te kijken terwijl ik dit stukje type. Heb nog niet Liza, Mate, Tijmen of Lars tussen het publiek kunnen ontdekken.Vsndaag hebben we in de stromende regen een wijntour gedaan. Onderweg werden we geconfronteerd met een verwoeste weg door een aardverschuiving. De weg was helemaal bedolven onder de modder. De wijntour was erg onderhoudend. We waren met zijn zessen, waaronder twee Ieren en een Canadees echtpaar. Aan het eind hadden we heel wat glaasjes achter de kiezen. We hebben deze keer geen foto's, want Gerard kon de camera niet stil houden. Fijn dat de staf van Sinterklaas is teruggevonden en dat er in Groningen nog Zwarte Pieten zijn :-)

• 16 November 2013 - 17:34

Maaike: