Kaapstad - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van berty en gerard oostendorp - WaarBenJij.nu Kaapstad - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van berty en gerard oostendorp - WaarBenJij.nu

Kaapstad

Door: Gerard

Blijf op de hoogte en volg berty en gerard

14 November 2013 | Zuid-Afrika, Kaapstad

14 november. gisteren gegeten met live muziek bij Mama Africa. ik was er 15 jaar geleden ook geweest, niets veranderd, nog even swingend.
vanochtend een hop-on-hop-off bus genomen door de stad. uitleg in het nederlands met oortelefoontjes.
midden in het cetrum zijn we uitgestapt voor een wandeltocht. drie kleine musea bezocht en lekker gelunched op een terrasje. toen weer op gehopt tot het onderstation van de kabelbaan naar de top van de tafelberg. daar hadden we nog net onder de wolken door een fraai uitzirht over kaapstad. omhoog gaan had vlgs de lokettiste geenenkele zin; zicht 0,0. wzijn toen maar weer verder gegaan met onze rode bus en zitten nu te chillen en te typen in ons guesthouse.
mirgn een township-tour en naar stellenbosch, onze laatste etappe.

• 14 November 2013 - 16:20

Emmy En Wil:

En zo komt er toch nog een einde aan jullie prachtige reis. Geniet van je laatste zomerse dagen. Hier is het koud en guur. Niks aan.

Em en Wil

• 14 November 2013 - 23:19

Maaike:

Als jullie daar nou een pied à terre regelen, komen wij daar graag zo rond deze tijd elk jaar op visite!

• 15 November 2013 - 13:45

Ben En Gerrie:

Wat een prachtige reis! Leuk om alle verslagen te lezen.
    Goede thuiskomst gewenst
    Gerrie en Ben