krugerpark - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van berty en gerard oostendorp - WaarBenJij.nu krugerpark - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van berty en gerard oostendorp - WaarBenJij.nu

krugerpark

Door: Berty

Blijf op de hoogte en volg berty en gerard

28 Oktober 2013 | Zuid-Afrika, Phalaborwa

24 -10: Krugerpark. Eindelijk weer wifi! Vanmorgen vertrokken naar onze 1e restcamp, Olifants Restcamp. Daar overnacht in 'n rondavel met uitzicht op de rivier. Onderweg er naar toe zagen we al olifanten, steen- en waterbokken en giraffen, ongelooflijk! 's Avonds daar lekker gegeten.

25-10: voor we vertrokken met 6 anderen en 2 gewapende gidsen 'n riverwalk gedaan. Hierbij zagen diverse nijlpaarden in de rivier. De rangers zagen ook krokodillenogen boven 't water, maar daar waren Gerard en ik te kippig voor. Daarna in 't park doorgereden naar de volgende lokatie: Satara Restcamp. Onderweg weer veel wild gezien: overstekende olifanten, bavianen, giraffen, zebra's, gnoes,kudu's, buffels, gnoes en heel veel impala's. Aangekomen in ons camp niets meer ondernomen, want we moesten bijkomen van alle indrukken. Superlatieven schieten te kort om duidelijk te maken hoe indrukwekkend alles was. Morgen weer verder, nu even plat.

• 28 Oktober 2013 - 19:49

Hanneke:

Wauw wat gaaf!!! Ben erg benieuwd naar jullie foto's!

Liefs Hanneke

• 28 Oktober 2013 - 20:52

Maaike :

Volgens mij is dit een voorbeeld van 'dit moet je zelf mee maken', het klinkt in ieder geval wel heel bijzonder. Volgens mij nu alleen nog de leeuw en?

Doe je best! Xx

• 28 Oktober 2013 - 22:35

Yolande:

Nou dat klinkt goed, bijna de big five gezien dus! Ik mis geloof ik alleen nog de leeuwen. Veel plezier nog! Groeten uit een stormachtig Nederland...

• 28 Oktober 2013 - 23:39

Emmy En Wil:

Jullie hebben inmiddels bijna alle wilde beesten van Zuid-Afrika gezien met jullie kippige blik. Niet slecht. We zijn ook benieuwd naar wild-foto's.