Hong Kong - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van berty en gerard oostendorp - WaarBenJij.nu Hong Kong - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van berty en gerard oostendorp - WaarBenJij.nu

Hong Kong

Door: bertyengerard

Blijf op de hoogte en volg berty en gerard

02 Maart 2011 | Hong Kong, Hong Kong

Na een wat vertraagde vlucht zijn we gisteren goed aangekomen in H.K. Tot onze verrassing stond een reisagente al op ons te wachten in de luchthaven. Zij begeleidde ons helemaal tot ons hotel met de shuttle-bus. 's Avonds hebben we van een heerlijk buffet in ons hotel genoten, te moe om nog de stad in te gaan.
H.K. is een indrukwekkende stad van 7 milj. inwoners: ongelooflijk veel wolkenkrabbers, maar ook veel groen. Oorspronkelijk een eiland, later uitgebreid naar de kust. Omdat het in de heuvels ligt heeft het wel 18 bruggen en 6 tunnels onder water.
Vanmorgen hebben we een bustour gemaakt op Hong Kong Island, erg mooi. Zo meteen gaan we lekker luieren in Kowloon Park. Vanavond gaan we kijken naar een lichtshow op de promenade.
We boffen dat ons hotel midden in het centrum is. Alles is op loopafstand.
Tot een volgende keer.
Gerard en Berty

• 02 Maart 2011 - 07:44

Hanneke:

Wat gaaf zeg! Een hotel midden in de stad! Veel plezier!

• 02 Maart 2011 - 09:24

Stephanie:

en dit is nog maar het begin van alles! ;) Veel plezier!

• 02 Maart 2011 - 12:18

Aniko:

Ik wil ook mee! :) ! Leuk hoor! Kusje van ons!

• 02 Maart 2011 - 12:27

Willem:

Zijn jullie nog steeds in Stadskanaal? Dat staat hierboven namelijk wel ;-)
    Veel plezier in Hong Kong!

• 02 Maart 2011 - 17:58

Maaike:

Klinkt nu al geweldig, ben erg benieuwd naar jullie foto's!