St Lucia - Reisverslag uit Mtubatuba, Zuid-Afrika van berty en gerard oostendorp - WaarBenJij.nu St Lucia - Reisverslag uit Mtubatuba, Zuid-Afrika van berty en gerard oostendorp - WaarBenJij.nu

St Lucia

Door: Gerard

Blijf op de hoogte en volg berty en gerard

03 November 2013 | Zuid-Afrika, Mtubatuba

2 november:
Na het ontbijt hadden we een geplande boottocht door het meer van St Lucia. Een paradijs voor nijlpaarden en krokodillen werd verteld. Nijlpaarden volop inderdaad maar de krokodillen (er zouden er meer dan 1000 zitten) lieten het weer afweten.
Na de boottocht een lunchkoffer op gehaald bij de b&b en de wetlands ingetrokken, ook een soort game reserve. Bokken, zebra's en wrattenzwijnen gezien en gepicknict bij Mission Rocks, met een geldig uitzicht op de woeste golven van de oceaan.
Hierna moest het er toch maar van komen, op naar het Crocodile Center. Daar waren ze dus wel. Het was net hun wekelijkse voedertijd, dus hadden we geluk. Er was een prima uitleg bij en de verzorgers die tussen de crocs stonden werden niet opgegeten. Zo hebben we de dag weer nuttig besteed en morgen opweg naar Durban en een vlucht naar Port Elisabeth.