Hermanus - Reisverslag uit Hermanus, Zuid-Afrika van berty en gerard oostendorp - WaarBenJij.nu Hermanus - Reisverslag uit Hermanus, Zuid-Afrika van berty en gerard oostendorp - WaarBenJij.nu

Hermanus

Door: Gerard

Blijf op de hoogte en volg berty en gerard

10 November 2013 | Zuid-Afrika, Hermanus

9 november 's-Avonds herlijk gedineerd op de struisvogelfarm, waarbij uiteraard het lokale produkt genuttigd werd.
De volgende ochtend, na een obligatoire rondtocht met een pickup met pasagiersaanhanger langs de struisvogels, runderen en schapen en ee lekker ontbijt op weg naar Hermanus aan de kust. Omdat we daar te vroeg waren hebben we onze lunch lekker opgepeuzeld op een bankje langs de kliffen. Super branding met meters hoog tegen de rotsen opspattende golven. Na ons geinstalleerd te hebben, genoten van een drankje op de kade met live muziek door een marimbaband.
Morgen eerst een whalewatch cruise en dan naar kaapstad

• 10 November 2013 - 17:19

Ben:

Beste Berty en Gerard
    We genieten steeds weer van jullie verslagen en foto's! Ruim een week lang konden we niet kijken (op Texel geen internet), maar nu gaat het weer.
    Wat maken jullie wat mee!
    Blijf genieten en blijf gezond!
    Gerrie en Ben

• 12 November 2013 - 08:25

Wil En Em:

Vanmorgen eens rustig jullie reisverslagen gelezen en de foto's bekeken.
    Wat een schitterende reis en een prachtige natuur! En wat hebben jullie veel wild gezien!
    Ook die zomerkleren zien er heerlijk uit! Je ziet jullie gewoon genieten.
    Hier is het meestal koud en nat. Echt herfstweer.
    Gelukkig is iedereen gezond en kan er tegen.
    Geniet maar lekker verder, wij vinden jullie verhalen erg leuk.
    Wil en Em