Mount Cook - Dunedin - Reisverslag uit Dunedin, Nieuw Zeeland van berty en gerard oostendorp - WaarBenJij.nu Mount Cook - Dunedin - Reisverslag uit Dunedin, Nieuw Zeeland van berty en gerard oostendorp - WaarBenJij.nu

Mount Cook - Dunedin

Door: bertyengerard

Blijf op de hoogte en volg berty en gerard

10 Maart 2011 | Nieuw Zeeland, Dunedin

Bij Mount Cook hebben we een schitterende wandeling gemaakt, de Hooker Valley Track, 12 km naar een uitloper van de gletsjer in een meertje. Fanntastisch landsshap. De track gaat over een gravelpad, door een rivier, over morenen en twee hangbruggen. Na Mount Cook zijn we naar Dunedin gereden. Daar werden we ontvangen in Larnach Castle, een manor house hoog op de top van Otega Peninsula. We sliepen in de 'Lodge' in een kamer met uitzicht over de baai. We hebben de Castle en de tuinen helemaal mogen bewonderen, erg fraai Engels. 's Avonds hebben we met 15 andere gasten aan een grote tafel in het kasteel gedineerd, een heel sfeervolle ervaring en een goede start voor de volgende etappe.

• 10 Maart 2011 - 07:51

Pieter:

Leuk! foto's sturen!

• 10 Maart 2011 - 09:27

Aniko:

Heeel mooi daar! Leuk hoor! Dinneren in de kasteel, sfeervol! X

• 10 Maart 2011 - 10:44

Ton:

Wow, wat een omgeving! Deze Mount Cook vraagt om beklommen te worden!
    Heeft Nieuw Zeeland ook te maken met terugtrekkende gletsjers? Vel plezier verder met jullie volgende trips!
    Hartelijke groet,
    Ton en Marta

• 10 Maart 2011 - 10:58

Maaike:

Gaaf hoor! Hoe bevalt het links rijden? Zijn de afstanden goed te overbruggen? En idd zoals Pieter het al zegt: foto's!

• 10 Maart 2011 - 12:18

Rianne:

Leuk dat we mogen meelezen en meegenieten. Super.
    Nog heel plezier..........

• 10 Maart 2011 - 18:28

Corien En Ed:

Prachtig landschap, die lodge lijkt me ook helemaal geweldig!
    Geniet ermaar van. Jullie hyacinthen komen al bijna in bloei
    Groeten Corein